Helgen

Hej på er!

Jag har haft en ruggigt bra helg måste jag säga! Antar att jag ska börja från början! Tove, Mikkis och jag åkte till Stockholm för att checka pride i Lördags. Fyfan vilken känsla! Det var riktigt häftigt. Det var lite dålig planering ibland men det var inte hela världen. Människorna i tåget var så engagerade och det märktes tydligt att den festen var viktig för dem.

Efter Stockholm sov jag hos Tove och även natten efter det. Vi åt kinamat hos hennes mormor och morfar och kollade senare på film, svingalängorna. Den har jag ju redan sett på bio men såg den gärna ytterligare en gång. Det var riktigt jobbigt att se den på bio måste jag säga, bara det att inte veta vad som kommer hända, jag har mina känsliga punkter som jag inte klarar att se, även om det är film och jag satt på nålar hela tiden i undran om de skulle pricka en av dem men det hände aldrig. Tror att det var anledningen till att jag kunde hålla mig för tårar andra gången. Men fy vad hemsk den är, inte klokt alltså. Det värsta är ju att barn lever under såna förhållanden på riktigt.




I väntan på tåget. Det var uppehåll ÄNDA till tåget nådde oss, haha.




Kommentarer
Postat av: SKELTJEJ94

Men... söt tjej! eller inte riktigt. Aja, det var riktigt trevligt anyway <3

2011-08-08 @ 20:14:33
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: najsbajs

Haha mina fingrar ser sjukt långa ut!

2011-08-10 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0