Dagen i ord

Tjenis alla svennebananer och andra bananer ;) Idag slutade jag tidigt, 13.10 är i mina ögon rätt finfint! Det blev lite ändringar i schemat idag, ettorna ville att vi skulle styla dem inför flottracet så det var bara att lyda order! Nej men så det fick vi som ville göra, jag ville! Tove och jag stylade tre tjejer tror jag det var. En av dem.. FYFAAN vad snyggt hår hon hade. Herregud. Jag blev lyrisk. Haha!

Tove och jag hade mycket "upptäckter" för oss idag. Vad vi "upptäckte" är inget att skriva här men bara så ni vet! Vi åt mat hos Oveboy och förde vilda diskussioner kring vad saker och ting faktiskt heter, vi var inte så säkra. Inte på något faktiskt, hahaha! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0