Ulrik på repeat

Tove och jag har lyssnat på Ulrik sedan i eftermiddags. En lista på youtube, nio klipp varav sju olika låtar. Mina grannar lär ha hört det mesta, hoppas de gillar honom, annars är det bäst att de börjar göra det öfr det här är inte sista gången de får ghöra honom. HAhah! Nu är Tove och tvättar av sig sminket, imrgon vill iv åkta till Ikea. Om vi orkar. Och resten av familjen vill dit. Var ju nyss där visserligen men Ikea får man väl itne nog av. FÅr muta pappa med krovlunch. ;)

Just nu är jag på det humöret att jag aldrig sett något så fint som Ulrik. Hahah... DEt är bara att vätna på att anfallet går över, typ imorgon. Då kommer jag se honom som människa igen ;)



Kommentarer
Postat av: Sussi

Ulrik har namnsdag idag...:)

2011-08-05 @ 09:35:33
Postat av: Maria

Ulrik är helt klart inte bra för dig, jag menar titta bara vad han har gjort med din stavning :O ^^

2011-08-05 @ 09:58:18
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0