Tuna Park med Gullan

Gullan är då alltså Tove som ni kanske förstår! Gullan är en förkortning av Gulletussan ;) I alla fall, runt lunch åkte vi ut till Tuna där vi strosade omkring. Jag köpte schampo, en skjort-liknande grej och en BH. Som pappa brukar påpeka när jag säger att jag "handlat" lite, "du HANDLAR det du behöver, det nödvändiga, du SHOPPAR sånt som är onödigt, som du skulle klara dig utan". Haha så ja okej, jag HANDLADE schampo och SHOPPADE BHn och skjortan! ;) Påvägen hem stannade vi och köpte mat på Max, det var att HANDLA, vi var jättehungriga ;)

Imorgon har Gullan och jag planerat att åka upp till Stockholm för att kolla in pride, Mikkis ville också hänka så vi är tre som åker! Det blir nog skitkul, jag har aldrig tittat på ett pridetåg så jag ser fram emot det! Har hört väldigt positiva saker om det och vad jag förstått ska det vara ganska perfekt väder också. Vaken kallt eller varmt, rätt bra måste jag säga. Vi får skjuts till Södertälje Syd och åker sedan tåg in till Stockholm, det lär ju vara ton med avstängningar o.s.v, då känns det bara onödigt för chaufförerna att mosa sig in bland alla, vi kan lika gärna åka tåg i 20 minuter! Likadant påvägen hem, tåg till S-tälje och sedan bil. Det blir säkert göööööörbra!


Bara för att hon är jävligt snygg i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0