Tre månader

Hej!

Idag har det varit fart på mig, och kommer fortsätta så, haha! Jag vaknade, tittade lite på Melrose och sedan skyndade jag mig iordning för att åka ut till Tuna med mamma. Jag köpte en present och vi fikade. Jag älskar kondisbullar- och kransar. Haha bästa som finns!!

Senare, ikväll typ ska jag och Tove till Mikkis och sova där! Första gången jag sover i hennes nya hus, spännande! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra eller så men det blir nog jädra bra!

Om tre månader exakt, fyller jag sjutton! Det är en ganska värdelös ålder. Om jag ska vara ärlig. Varken eller liksom. Enda positiva är väl att det bara är ETT år kvar till arton och allt vad det innebär. Jag är på gång!


EarCuff från Pearls Of Anca

Kommentarer
Postat av: My

OKEJ DEN DÄR EARCUFFEN VAR BARA AWESOME!

Du är väldigt fin, förresten!

2011-08-14 @ 22:47:36
URL: http://- secret space -
Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

Tack Myyyy! <3

2011-08-15 @ 16:29:55
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0