Sov gott

Fick faktiskt en hel del för mina vunna 300kr! Har skickat efter beställningen och kommer lägga upp bilder på det såfort jag får dem i brevlådan. Måste bara lösa ett litet "problem" med ägaren, min beställning gick på lite mer än 300, svårt att pricka in på kronan, så vi får se hur det ska lösas men det har hon säkert lösning på!

Imorgon är det ju pride som jag har skrivit om tidigare och jag vet inte vad jag ska ha på mig... Funderar på min nya skortblusgrej, haha! Vet inte hur jag ska sminka mig heller, om jag kanske ha passa på att craza till det lite när det ändå är pride och galenskap, haha! (Tove, inte hålla mig till vardagssminkning alltså... ;) Kan du gå med mig trots det?? haha...)

Idag känner jag att det varit en bildrik dag, hoppas ni överlever! Ska se till att ta massor av bra bilder imorgon under dagen att visa sen.


Sex on legs. For sure. Björn Borg, bra (brååå) Tombabe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0