Sov gott, dröm vått men vakna torrt

Ända sedan jag kom hem från två nätter hos Tove har jag suttit i fåtöljen här i vardagsrummet och slappat. Har dock tagit en lång dusch men förutom det :) Elin gick till affären och då köpte hon Bonaqua och Ballerinakakor till mig :) Så det har jag snaskat på nu ikväll! Fick värsta suget efter Ballerina, gott som sjuttan! Trodde jag skulle äta hela röret, men det gjorde jag inte :) Ska snart lägga mig, så otroligt trött. Lär vakna om tolv timmar och vara lika trött, det har varit så de senaste dagarna!

Snart ska Tove, Mikkis och jag ha "middag", vi har ingen dag bestämd än men vi ska typ fira ett bra sommarlov, haha, och vi ska ha temat "italienskt". Jag ska fixa varmrätt och jag vet inte riktigt vad jag ska laga än... Det måste vara något supergott, hahaha! Ska ta och leta reda på något riktigt jävla skitgott!





God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0