Sommaren 2011

Sammanfattning sommaren 2011:

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Ja. Allt var annorlunda. Så som det borde vara.

- dog någon som stod dig nära?
Nej, tack för det.

- vilka länder besökte du?
Sverige, hell yeah!

- är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
Fler konserter kanske!

- vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
Jag har inte gjort något speciellt egentligen, men de här "inte så speciella sakerna" har betytt mycket. De gjorde min sommar.

- största misstaget?
Inte ett jävla ett faktiskt.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte mer sjuk än vanligt ;)

- bästa köpet?

Oj... Don´t know. Melrose place kanske? Nej jag vet inte.

- vad spenderade du mest pengar på?
Det vet jag inte heller... Haha. Fan vad bra. Säkert onödiga saker.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
Alburn Road, Ironic, Someone like you, chocolate m.fl.

- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
100x gladare.

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Varit på Sweden Rock.

- vad önskar du att du gjort mindre?
Varit hemma när det var Sweden Rock. Hahaha!

- hur tillbringade du midsommarafton?
Med mina vänner! Det var en oerhört bra midsommar.

- blev du kär i sommar?
Hihihih jaa.. I Ulrik. Höhö! Annars inte ;)

- hur många förhållanden?
Inte ett enda.

- favoritprogram på tv?
Cheaters ftw!

- bästa boken du läste i sommar?
Baristas.

- största musikaliska upptäckten?
Ulrik förmodligen!  

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Var på stan med mamma och sov med Tove och Mikkis!

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Sweden Rock kanske? ;)


(kan inte riktigt förstå att sidecuten varit sådär kort... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0