Snart kommer TOVE

Just nu konverserar jag med Tove via sms om att hon ska ta och pallra sig hit snart. Vi ska ha det übertrevligt har jag bestämt :) Funderar på att sätta på lite Mia och Klara, då blir det bra stämning DIREKT, om det nu skulle vara så att vi inte kan höja stämningen själva! ;)

Jag bara mååste tipsa om kanske Sveriges härligaste blogg, hon har snyggt namn också, Ida! Jag upptäckte hennes blogg när THF (ett nedlagt THforum... :() fortfarande var aktivt, hon var också medlem där! Hon är en jävel på att skriva dessutom, haha, tror aldrig jag skrattat så mycket av en novell som jag skrattat av hennes ;) Hon borde heta humor i mellannamn om man säger så!

Jaja, det var nog min snälla gärning för idag! Tove kommer få det tufft känner jag, nu har jag ju varit snäll en gång redan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0