Snabbis hemma

HEJ! Jag är hemma en snabbis, ska snart med mamma på bio! Vi ska se "jag saknar dig", som jag har längtat, haha, har hört mycket positivt om den! Jag hörde talas om boken för första gången för några månader sedan och samtidigt att den skulle bli film, sedan dess har jag velat se den ;)

Känner mig lite krasslig men ska träffa Tove efter bion! Det blir skitgrymt!

Förresten, hade tänkt att ladda upp lite andra bilder än bara maten från helgen, ända tills jag tittade genom dem. De är fan inte bloggbara, hahaha...  Såååe, det blir inga bilder ;)


Kommentarer
Postat av: MIKAELA

Jag vill gärna ha bilderna, du kanske kan skicka dom eller något? :) haha

2011-08-28 @ 18:03:09
Postat av: BENGAN

Jag vill också ha dem, känner på mig att dem är... spännande! :D

2011-08-28 @ 20:09:01
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0