Slö, slö mera slö kom så får du spö

Idag har jag varit slö, riktigt slö. Inte gjort något alls förutom kollat på Melroseavsnitt! Meeeen, när pappa kommit hem och vi ätit så ska vi ut och köra. Sen ska jag till Tove och gå och lite sånt där trevligt!

Just det, har målat naglarna också men det blev alldeles för rosa :( Lackade först med underlack (som vanligt) och sedan tog jag ett rosaliknande till ett av fransk manikyrseten, bara för att få lite färg, var ett tag sedan jag använde det här lacket, trodde inte det blev såhär mycket färg.

Vi ska äta kassler och ananas snart, jag ääälskar ananas, Mikkis ;)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

HAHA, jag vet Ida ;)

Jag åt nyss melon, jag ääälskar meloner!

2011-08-16 @ 21:30:13
Postat av: Maria

Fan vad jobbigt det var att lyssna på med den basgången hela tiden...(eller nästan hela tiden iaf)

Kretsar hela ditt liv runt körningen nu?? :P

2011-08-16 @ 22:07:50
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0