Sjukdom och hajk

Tjenis! 

Idag är klass Gullhår på hajk, men inte jag för jag är sjuk! Vet inte om jag har smittat Tove eller hon mig för hon är också sjuk. Lite tacksam är jag allt för jag har hört rykten om att det regnar där borta... haha! De ska sova i tält i natt, UTE, bland kryp och odjur. Usch. Tack min kropp, för att du valde att bli febrig! :D Nej men ja, de kanske har jättekul där borta, jag kanske missar vääääärsta awesome grejen?

För att kurera mig ska jag nog lyssna på Ulrik, tjura över att jag inte visste att BVB var på VMA igår/inatt förrän nu och chilla jättemycket. Borde få reda på praktik idag, huruvida jag ska dit på Onsdag (om jag är frisk?) och VAR jag ska vara framför allt. Det är inte helt klart än. Inte vad jag vet i alla fall. Min mentor hade en speciell plats i åtanke men visste inte om den tjejen ville ha en elev, håller tummarna. Annars får jag ge den andra platsen en chans. Har ju hoppat tidigare så jag har ju vanan inne, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0