Prinsessan Sissi

Tjenis! Hoppas allt är bra med er, det är det med mig :) Kom precis hem från en snabbis på stan med Tove och Mikkis. Som jag skrev igår sov ju Tove och jag hos Mikkis och det var väldigt trevligt! Vi åt glass (har ni smakat GBs Noggerglass på paket?? Jag som älskar colasås var det typ perfekt), chillade, kollade på The Tourist (dålig!!) och Prinsessan Sissi. Haha det sistnämnda, som jag älskade det när jag var liten. Verkligen ÄLSKADE. Jag beundrade Sissi men helt plötsligt så slutade Kanal5 sända mitt älskade favoritprogram. Tove, bra som hon är, har två SissiDVDer med åtta avsnitt!!! Ja alltså... Det är ju barnprogram. Tecknat. Inte så direkt att det var lika bra efter tio år men det var himla kul att se! Haha!

Vi kollade ju även på The Tourist, med Depp och Jolie. Ingen höjdare. Ganska värdelös handling och jag gillar inte Depp av någon anledning. Jag vet inte varför. Fast i början visste jag inte ens att det var han.......

T&M: "Hahahaha, alltid han att vara lite klumpig i alla filmer!"
I: "Va vem??"
T&M: "Frank, Johnny Depp alltså...?"
I: "ÄR DET DÄR JOHNNY DEPP?!?!?"
T&M: "HAHAHAHAHAAHAH! Är du seriös?? HAHAHAHAHA"

Jag är inte så bra på skådisar... hehe..




Kommentarer
Postat av: MIKAELA

THE TOURIST VAR VISST BRA!

OCH JOHNNY DEPP ÄGER!

2011-08-15 @ 20:11:36
Postat av: Rumpnisse

The tourist var fan bra och Johnny Depp äger. Jättebra! Kan inte alls förstå hur du inte kan gilla honom. Det var också ganska komiskt att du förstod att det var han efter typ halva filmen, hahaha söt tjej.

2011-08-15 @ 20:11:57
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: Elli

Hållet med föregående talare.. The tourist är jättebra ju! Och Johnny Depp är en person som är så jädrans tjusig att titta på! De mörka ögonen och så är han en "riktig" man! Mums! Han ÄR ögongodis ;)

2011-08-16 @ 10:36:19
Postat av: My

OMG PRINSESSAN SISSI! Jäklar, har försökt komma på det med mitt liv som insats, guuuuuud vad jag saknar detta program eller! Minns knappt något längre, men åh så bra det är!!!

2011-08-17 @ 23:19:54
URL: http://- secret space -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0