Melrose Place

Papi kom och hämtade mig hos Tove på eftermiddagen och då åkte vi till vårt "vanliga" övningkörningsställe, isstadionparkeringen. Tidigare har jag bara kört på den men idag så började vi på den och körde sedan på en liten gata utan trafik strax intill. Sen när vi kom tillbaka på parkeringen säger pappa "vågar du köra till Balsta?" Hell yeah sa jag så nu har jag kört i trafiken för första gången!! Det gick jättebra tycker jag. Självklart finns det saker jag behöver öva mer på men det är faktiskt bara tredje gången jag körde så jag är nöjd. Jag kvaddade inte bilen, skadade inte någon och jag fick inga arga tutningar från andra trafikanter så ;) Hahaha! 

Har precis kollat på tre Melrose Place avsnitt, fy vad bra det är. Hahaha jag är lite nördig men jag älskar äldre serier, så som M.P och Beverly Hills!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0