Kvällsupdate

Snart börjar skolan igen! Nio dagar närmare bestämt. Om ett år har jag ett år kvar. Sen är jag fri som en fågel. Fast då ska jag väl jobba... Jaja, det bortser vi från! I alla fall, den här veckan är sista hela veckan. Och jag ska göra en otroligt hemlig sak. En otroligt rolig sak men som är så hemlig, så hemlig. Ni kan aaaaldrig lista ut vad det är, hahaha det är så osannolikt så det finns inte. Men jag längtar. Jättemycket. Jag var bara tvungen att säga det.

Jag har precis tittat på ytterligare ett Melroseavsnitt. Så jädra bra! Det är himla spännande nu. Jo är gravid och barnets pappas föräldrar begär vårdnad då deras son är död. Det går till domstol och beslutet kom precis. Jag dör. Det var inte rätt beslut om man säger så. Jävla domare. Usch.

Nu är det Big Brother. Fan också, det är påsk och Katerina är lika psykig som vanligt. Fyfaaaaaaan!! Nu attackerar hon Sara. Stackars Sara. Uschuschuschusch!! Mitt värsta avsnitt någonsin. Och hela jävla tiden ska hon prata sitt jävla grekiska eller vad det ska likna, vidrig är vad hon är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0