John Blund, kom hit!

Tjohej, nu ska miss Wallman sova, imorgon är det en stor dag ;) Haha! Nej men som ni kanske minns ska jag och familjen till Stockholm för att åka karuseller på Grönan! Vi åker lite efter tio och kommer hem runt åtta. Måste därför stiga upp tidigt så det är bäst att jag ropar på John Blund och kryper ner! Avslutade precis ett samtal med Tove, det var intressant ;) Nej men jag gillar att prata i telefon, synd bara att jag inte gör det så ofta :( haha.. Det blir ju lätt så eftersom jag har Telia och det kostar skjortan att ringa, typ 5 spänn i minuten. Hade jag ringt från min mobil hade det här samtalet alltså gått på över 200kr.


Uppdaterar nog innan vi drar till tåget imorgon, har fixat flera inlägg som kommer upp under dagen, kika in vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0