JB

Denna dag har varit en dag som inte existerat i min värld på ett bra tag! Väckarklocka innan 7 och skola. Visserligen bara "upprop" men anyway. Vi fick papper, information i massor och busskort. Vi ska tydligen inte heta John Bauer längre utan bara JB, och officiellt vad jag förstod det som (Nettis tog det bara i förbifarten) heter vi FRI10 (frisör 2010) och inte Gullhår. Skitsamma vad det står på pappret, min gymnasieklass kommer alltid heta Gullhår för mig. Vi ska inte heller ha Fronter längre fast det visste vi i och för sig sedan innan, nu heter programmet ELITS. För er som inte vet så är det sidan där vi får våra uppgifter, lämnar in o.s.v. :) Såååe, ytterligare en ny sida att lära oss, men det går nog bra.

Nya lärare har vi också! Förstår inte varför vi måste få typ alla nya lärare, som inte jobbat på JB tidigare... Det känns bättre med lärare som varit anställda som Henke (rektorn) VET passar in och är bra på sin sak. Vi hade ju lite problem tidigare men det har löst sig. Skitsamma, det är bara att ge dem en chans att visa vad de går för :) gillar vi det inte... ja, då har vi rektorn någon trappa upp!


Otroligt duktig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0