Jag skulle fastna i min ensamhet, om du lämnade mig nu

Jag har länge sprungit runt och velat ha ett nytt sminkpensel-set. Funderat på att köpa bara några få "lösa" penslar eller om man ska slå till på stort när man ändå håller på. De jag har nu har varit ganska bra men det är inte direkt vad make-upartister springer runt med om man säger så. Jag har väl haft dem i ett år eller så nu och jag är trött på dem. Sen så skulle Toves mormor och morfar åka utomlands och vi tittade i någon katalog de fått hem.

Ikväll får jag mina nya penslar. Om man säger såhär, det var på tiden att det blir lite uppfräschning, och min puderborste blev i två delar för tio minuter sedan. Snacka om tajming!

Undrar om den härdade ut tills nästa sminkning blir med nya setet, stackars lilla borste, tack för att du stod ut!


R.I.P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0