Isn´t that ironic, don´t you think?

Kom precis hem från ett litet äventyr, haha! Skjutsade mormor och sedan var det jag som satte mig i förarsätet! Jag ska inte tråka ut er med min övningskörning, även om det är sjukt kul.. Men.. Jag körde i RIKTIG trafik för första gången idag. Inte bara i mindre villaområden. Dessutom släppte "hastighetsrädslan" idag. Haha fick dock motorstopp i en korsning, med Toves familj bakom mig, hahaha! Körde hem till farmor som blev lite imponerad och sedan hem igen. Fan vad jag trivs bakom ratten!

Senare ikväll ska vi äta kräftor, himla gott! Ska även klippa till Elins lugg lite, den växer så fort och nu vill hon vara nyfixad innan hon börjar skolan på måndag med massa nya klasskompisar. Minns när jag skulle börja sjuan, haha.. Söt tjej säger jag bara. Känn ironin som flödar.


Kommentarer
Postat av: Racer-mikkis

JAG KÖRDE OCKSÅ I TRAFIKEN :D:D:DD

Älskar att köra fort, körde i över 80 km/h, looove it!!

2011-08-21 @ 12:34:05
Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

Hahahaha LOVE IT! Jag körde typ 60km/h, hahaha och det tyckte jag var fort! Körde först på en parkering, behövde öva lite på att köra fort och det gick lite väl fort i en kurva, hunden ramlade omkull, hahahahaha!

2011-08-21 @ 13:14:53
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: läderracern

Hahah jag tyckte 30 var fort i början... :s

längtar tills vi kör på motorvägen ;)

stackars hund! HAHA vågar inte åka med dig.. ;)

2011-08-21 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0