In the cities, on the streets, around the globe

Jag vet att jag tjatar om min jävla övningskörning men det är så himla kul och det går dessutom väldigt bra!! Idag har jag kört i trafiken på riktigt och jag älskar det fan! Vi var ute för andra gången idag för några timmar sedan. Vi körde många, många vändor på småvägar i ett industriområde, parkerade, körde i kurvor, växlade femtontusen gånger, startade i uppförsbacke o.s.v. Sen åkte vi hem och hämtade mamma och tog ett varv till för att visa henne. Hihi! Efter det varvet tog vi och åkte till min farbror som bor i närheten, dit körde jag också. Fick stanna för ett par cyklister och det gick bra! Hihi! Jag är superglad!!

Sen åkte vi och tog en paj på McD. Jag tror att jag snart ska gå och titta på ett Melroseavsnitt, haha, vem är förvånad?? ;) Ska försöka tvinga på Tove och Mikkis ett avsnitt imorgon också.... Höhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0