Hejhej, Eskilstuna

Hej alla! :)

Sedan två-tre timmar sedan har jag varit hemma i stan igen efter en hel dag i min favoritstad, Stockholm. Jag har bilder att lägga upp men jag orkar inte nu, de ligger väl bevarade i min kamera! Men jag kan skriva lite om dagen istället :) Vi kom till Grönan vid lunch, Elin och pappa startade med "kvasten" och sedan satte vi oss i skuggan och åt vår medtagna kycklingsallad. Det smakade jävligt gott vill jag lova. Sen delade vi på oss, mamma och jag som inte åker något gick runt och tittade, tog lotter och lite sånt. Vi satte oss sedan och tog varsin Ben&Jerry i deras glassbar. Herregud vilka kulor man fick, en hade räckt gott och väl men vi tog två var, jag trodde i alla fall att de skulle vara "normalstora" men icke sa nicke ;) Äsch, gott var det i alla fall och mätt blev man! ;)

Vi vann inget på lotterna även om vi var ett nummer ifrån men nära skjuter ingen hare! Sen, vid slänggungorna (som jag tror har ett annat namn egentligen..) och vid vattnet var det skugga så där placerade vi oss. Pappa och Elin satt där med oss ett tag också för att vila lite! De hade ju åkband så de åkte en hel del.

Det var en väldigt bra dag även om jag mest chillade! Bilder kommer senare som sagt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0