Första i åttonde

God morgon!

Snart ska jag ge mig ut för att motionera lite, började morgonen med 20 armhävningar och lite planka. Har röstat lite på Rockbjörnen också, såklart! Eller om jag väntar till lite senare, och bara kör lite styrka hemma där det är lite svalare. Det är ju hemskt att vara ute och motionera när det är döhett. Man blir ju varm ändå när man rör på sig, haha! Hoppas nästan lite att det är sämre väder imorgon, haha!

På onsdag åker jag och familjen till Grönan, jag åker dock ingenting, likaså mamma så vi får underhålla oss vid lotterna ;) Det blir nog kul, alltid skönt att komma iväg lite.

Ska förresten visa er lite bilder från gårdagen sen :)

Kommentarer
Postat av: BÅTÅKAREN

Fyfan vad bra du är!!

2011-08-01 @ 12:49:19
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: Båtåkarens mamma.:)

Heja Ida!

2011-08-01 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0