Fisket

Då jag inte har bluetooth på min lilla arma dator så har jag en USBgrej som gör att jag kan skicka över bilder från mobilen via bluetooth ändå, ja ni vet säkert vad jag menar, och den har varit borta några dagar så jag har inte kunnat lägga upp bilderna från fisket i fredags! Det gick ju inte så bra, vi fick inte så mycket fisk om man säger så. Det enda som kom upp från vattnet var tomma krokar, vet inte om betet (bröd och deg) löstes upp och försvann eller om fiskarna faktiskt åt upp skiten, fast väldigt diskret...




Tove förtjänar lätt dagens hjälteinsats, HON TOG I MASKARNA!!!

Världens finaste flöte!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vill du ha tips från storfiskaren herself? Majs tycker en hel del fiskar om, alternativt levande småfiskar^^

2011-08-02 @ 17:54:39
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0