Efter träning blir det synd om min mage

För kanske, 1,5timme sedan körde jag ett litet träningspass på 20minuter här i vardagsrummet.. Min mage mår inte bra nu alltså. Hahaha fyfan, jag är så djuvulskt otränad. Stackars min kropp som inte är van vid träning, inte undra på att jag inte kan resa på mig! Hahaha! Imorgon lär jag ha ännu ondare. Fast, jag ska inte klaga, värk tyder på resultat!

Just nu pratar jag med Gullan som är på kryssning, på onsdag kommer hon hem! Jag har fått order om att sakna henne jättemycket så då får jag väl sätta igång nu då... TOVE, KOM HEEEEEEM!!!!! :'( Saknar dig såååå!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Träning ger färdighet :D

2011-08-01 @ 22:14:39
URL: http://fitnessmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0