Dan för dan före skoldag

God morgon! Idag och imorgon blir det till att njuta, men vad jag förstått av era kommentarer är det mest Eskilstuna som börjar skolan 22a, idag alltså. Tror friskolorna här i stan börjar imorgon och på Onsdag. Klart jag börjar på onsadagen då, JB forever <3 haha! Elin började idag och gissa vem hennes mentor är? Jo, min gamla mentor som jag hade alla år på högstadiet. På mellanstadiet hade hon min gamla klassföreståndare och vi delade sex-årslärare. Haha, hon får mina avlagda ;) Nej men det är bra lärare så det är bra! Den lilla människan börjar 7an idag, herregud, stora lilla räka!

Mamma och jag ska ner på stan och luncha, har inget speciellt att titta efter på stan men det är kul att bara kika, något lär jag ju hitta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0