Bingolotto och lite annat trams

Det är Bill och Bolls bull, bullen tillhör Bill och Boll! (Tove, var det rätt?) 

Nu är det Bingolotto som gäller, Elin ville spela ikväll så nu håller vi tummarna! Efteråt ska jag ut och köra en stund. Som Maria sa, snart kommer min post till bilen! Får Elin 71 nu så får hon saker från Mio för 15.000! Jag vill ju ha ny säng sååååe.... Heheh..

På eftermiddagen har jag fixat lite i mitt rum, t.ex. plockat lite med alla mina s.k. juveler! Det blev så fint så ;)


Kommentarer
Postat av: KATTEN MÅNS

Det var fel, hahahahhah



Det är Boll och Bills bull, bullen tillhör Bill och Boll!

2011-08-22 @ 09:20:01
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: Pelle

Hemhem!! Om det är någon som ska ha en ny säng så är det väll din boy!?! :D

2011-08-24 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0