Alan Jackson

Tjabba hejsan!

Ojoj mycket har hänt sen sist, haha! Igår spelade Alan Jackson, en countrygubbe i Vilsta (typ 10minuter från mitt hus) och Jessica hade X antal biljetter så hon och Tove skulle gå. De frågade om jag skulle hänka och vad gör man inte för att få se en gammal sexy? ;) haha nej men jag tänkte att jag ändå inte hade något för mig så en timme senare stod jag med dem i kön för att komma in. Herrejävlar vilken kö!! Jag hade ju ingen aning om vem karln var, han är tydligen stor i USA och country är ju inte min thing riktigt så det var väl inte så konstigt att jag frågade Tove påvägen dit, "är han känd eller...?" Hahah! Det var sjukt med folk! Unga som gamla, killar som tjejer.

Först var det Rednex som körde innan Alan, sen var det några andra som jag inte minns namnet på, tror det var ytterligare ett förband, kommer inte ihåg. Vi stod väldigt bra till, och hade trevligt sällskap. Ett gäng killar i 25årstaget, haha, fyfan de var så jävla härliga! Det slutade med att vi alla stod och dansade.

Jag är typ död idag, känns som att jag drack lika mycket som dem trots att jag egentligen inte drack en droppe. Antagligen blev jag full av ångorna! ;)

Efter Alan och lite mat åkte jag till Tove och sov. Så nu står jag i hennes rum och skriver! Har precis duschat och nu är Tove i duschen. Idag ska jag nog ut och köra med pappa, det blir roligt :)



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

intressant med country

2011-08-11 @ 14:07:37
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: COUNTRYTJEJEN

Så jävla kul!!!!!

2011-08-11 @ 15:01:36
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0