23/8-10

‎23/8-10 - the beginning of my future. ♥

Life is no Nintendo game

--

För exakt ett år sedan skrev jag de orden på min facebook. För exakt ett år sedan hade jag inte en aning om vad jag hade att vänta mig i detalj. Det enda jag visste var att jag skulle börja ensam på en ny skola som jag besökt två gånger, få nya klasskompisar, nya lärare, nya vänner och ja, ett nytt liv. Snart är det ett år sedan jag klev in i John Bauers lokaler, gick in i klassrum "Skönheten" och såg de ansikten jag skulle dela namnet klassnamnet Gullhår med. Det är så mycket som har hänt på det här året, och ja, 23 augusti 2010 var början på min framtid. Skulle jag ha chansen att göra om det skulle jag inte ändra på något alls. Jag är otroligt tacksam över mitt nya liv, mitt nya jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0