10th anniversary

God morgon!

25augusti är inte bara ett av många datum, det är mamma och pappas bröllopsdatum. Idag firar de hela tio år som man och fru Wallman. Ikväll skulle de ut och äta men kom sen på att de ville ha Elin och mig med så vi ska ut hela familjen!

Vet ni vilken klass mamma gick i när pappa och hon träffades?! Sjuan. Det är som att min syster skulle träffa sin blivande man inom ett år. Det är lite roligt att de hållit ihop så pass länge. Jag menar, alla säger till och om tonårspar att det inte kommer hålla o.s.v, fuck you, klart det kan!

Jag ligger alltså skapligt mycket efter, hahahaha, mamma gick i sjuan och pappa nian, själv går jag i tvåan! ;) Äsch, springer jag runt och tänker på det 24/7 lär jag ju bli sjuk innan jag träffar min blivande man, haha ;)

Om en halvtimme är Ulrik med på Vakna och jag missar det :( haha... Tur att det finns på deras hemsida/ yt sen!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hälsa och gratulera din mor & far..:)

Mina föräldrar är oxå ett exempel på att man faktiskt kan hålla ihop trots att man redan träffades i tonåren..:) Om jag inte minns helt fel så var dom 15 år när dom träffades, eller var det 16, jaja..:) Där i kring var det iaf..:)



Kram

2011-08-25 @ 09:41:51
Postat av: mami

Tack Sussi! :)



Ida. du och Elin är det bästa pappa och jag har. Ni är de bästa<3<3<3<3<3

2011-08-25 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0