Tvätta fönster?!

Finns det något så tråkigt som att tvätta fönster?! Nej jag tror inte det. En stor faktor till att det är så tråkigt är att jag vet att jag inte är bra på det. Hahaha! Menmen, jag har ju bara ett fönster (och ett litet..) att tvätta i mitt rum. Om några år har jag ett par fler men då får jag väl betala någon ;) MEN NU BEHÖVER JAG GÖRA DET! SJÄLV. Punkt och slut (som Gurkish säger ;). Jag har dragit på det så många gånger nu så att nu får det bli av!

Jag måste bara få klaga lite. Varför finns inte ALLA låtar på spotify?! Det finns flera stycken som inte finns där som jag skulle vilja lyssna på ;) Ibland är faktiskt youtube riktigt bra!!





Haha två bilder jag tog på lilla Mogge efter att jag och syrran varit ute och plockat gräs/maskrosblad till honom och Maja! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0