Swedish

Jag är så sjukt nära MVG i svenska. Det betyg jag suktat efter i över ett år. När jag gick ut nian med ett VG lovade jag mig själv att fight for my life för ett MVG. Och som jag har kämpat nu i ettan. Det är några arbeten/ redovisningar kvar innan betyget sätts men min lärare sa att hon kunde tänka sig att det blir ett MVG. Är inte mitt senaste arbete katastrofalt så... Betygskriterierna ser inte ut att vara helt orimliga så förmodligen är det nära! Jag lutar åt ett MVG <--!!! IIIH! Jag ska fortsätta kämpa och göra bra redovisningar/ tal så jag kan få ett välförtjänt MVG i Juni. Fan vad jag kommer vara stolt. Jag vill, kan och ska lyckas.

Ville bara säga det ;))

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får ditt mvg! :)

2011-04-28 @ 13:26:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0