SOL AT MY BALLE

Yesyesyes, här vare sol at my balkong. Det går så mycket fortare att skriva "balle" så då skriver jag det! Och jag har varit ute och solat. Väldigt skönt må jag säga. Jag har börjat läsa Camilla Läckbergs "Isprinsessan", äntligen! Den har legat hemma i år och dagar utan att jag tagit mig i kragen och börjat läsa den. Jag läser nog aldrig så mycket som på somaren.

Jag läste nyss Sofi Fahrmans "Elsas värld" och ehm ja... Jag trodde verkligen den skulle vara bra. Känns som att både hon och Norstedts tagit sig hela Atlanten över huvudet när de lanserade den. Tydligen har hon släppt ytterligare en till innan denna. Hon är så oproffesionell.. Jag är verkligen FÖR att testa nya saker och inte bara hålla sig till en sak men i det här fallet bör hon hålla sig till bloggandet och MODE. För att skriva verkar inte vara hennes grej. Det hade funkat om det var en självbiografi för då är inte skrivandet i sig det viktigaste utan VAD hon skriver. En självbiografi ska vara personlig och då får man skriva lite hur man vill, om det är som man själv är. Så tycker jag.. Men så finns det ju givetvis en gräns, som med allt annat.


Nog om böcker, nu ska min syster och kusin gå ner till stan och förhoppningsvis köpa jordgubbar. Fruktansvärt gott fan! :D Tror jag ska ha mjölk till.. Hallon är faktiskt godare men jordisar duger bra det med!





I mina ögon är inte Sofi en författare (tills en ändring sker...) men hon är säkert en hejdundrande modebloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0