Snart är lovet slut....

.. och det är dags att bli seriös igen. Fanfanfan!! Det är snart nationella i matte och engelska, hur fan ska det gå?! Pessimisten i mig lockas fram när det är tal om det. Och så är det svenska/frisörredovisning på fredag. Damn it. Men så är det bara maj kvar och sedan... då jävlar är det snart lov. Sommarlov. Årets skönaste, längsta och mest efterlängtade lov. I augusti börjar jag tvåan. Om två år tar jag studenten. Kan inte riktigt förstå det... Om de två resterande år går lika fort som det här året (vilket det lär göra!) såååååå står jag snart i studentmössa och ser förhoppningsvis tillbaka på mina gymnasieår med ett leende. GUD VAD JAG LÄNGTAR! (även om man "måste" ha vit klänning på sig.... xD)



<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är felet med vit klänning?^^

2011-04-24 @ 21:14:42
URL: http://littra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0