"SÅ NÄRA"

Då har jag kollat på dokumentären som skulle spegla hur det är att vara ett fan. För er som inte vet bakgrunden så var det två vuxna tjejer i 20års åldern som skulle göra ett skolprojekt. Tror de gick/går (?) något media/film/ whatever, och projektet skulle handla om hur det är att vara ett fan. De kollade upp populära band och fann Tokio Hotel. Inte helt fel val med tanke på deras fans. När TH var här 2009 för att promota "Humanoid" hittade dessa två tjejer två andra tjejer. Fans. De fastnade tydligen direkt för dem. De ville göra projektet (läs: Dokumentären) om dem. De här två fansen skulle åka till Berlin för att besöka Madame Tussaude, där Bill står som vaxdocka.

De filmade dem utanför Sheraton (2009), i skolan, hemma och i Berlin. Tjejerna sög rätt mycket. hahaha... Tyckte de var rätt tröga. Ganska ytliga o.s.v. Förlåt men det är sant. I alla fall så som kameran speglade dem.. De var otroligt barnsliga. Tror de var 95or typ, det skulle jag aldrig gissa på :P De resonerade som tioåringar, pratade som femåringar och betedde sig ännu värre. Det finns otroligt mycket fördomar om TH och oss fans, om någon som inte är ett fan/ någon som inte har en inblick i THvärlden men har fördomar lär h*n vara världens lyckligaste just nu, fördomarna bekräftades precis. Otroligt dåligt val av fans. Synd för dokumentären kunde ha blivit bra.

Nej, tumme ner för min del måste jag säga.

Detta är bara mina åsikter, hoppas ingen tar illa upp :)

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Agree. Det är därför jag tycker att Kenza är ett sånt bra ansikte utåt för oss TH fans :). Hur länge har du lyssnat på TH? Hittade din blogg av en slump, hehe :)

2011-05-16 @ 21:21:45
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0