Red nails

Senaste veckorna har mina naglar gått av, jag har haft alla långa en period och sedan når de en punkt och de går av. Skittrist då mycket av mitt självförtroende sitter i naglarna, hahaha, nej men jag trivs så jävla mycket bättre i långa än korta. Menmen, tur att jag har bra nagellack som skyndar på växandet. Men idag tog jag mig i kragen och klippte och filade ned alla.

Jag har ingen bild på hur de såg ut innan jag gjorde dem kortare men här ser ni före- och efterbilder halvt som halvt i alla fall!



Efter - lackade och fina!



De lack jag använt heter:
1. Kiss - "Ultra Growth"
2. Giordani Gold - (här verkar namnet vara försvunnet, men det är ett ganska mörkt rött lack, som ni ser på bilden)
3. Malava - "Mavadry"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0