PLAZA + "Remember me"

Mami, syrran och jag sprang ned till Coop, två minuter från vår lägenhet för att köpa fika precis. Vi har bott här så pass länge och handlat så länge där så de känner igen oss... Hahah. Speciellt vissa och det är ju kul, mamma pratar tydligen rätt ofta med en speciell kvinna. Jag är inte där lika ofta som typ pappa och mamma, men hon känner igen mig ändå. Här om veckan när jag var nere så påpekade hon mitt hår, frågade hur mamma reagerade när jag färgade håret svart och klippte sidecut o.s.v. Haha, hon är så härlig. Och sen idag, så sa hon till mamma "man känner knappt igen din dotter, hahaha", hon tyckte det var superkul att jag gick frisör, frågade lite om det och sa att hon skulle komma och klippa sig hos mig, bara jag inte klipper samma frisyr på henne som jag har. Hahahaha!

MAN FICK MED "REMEMBER ME" NÄR MAN KÖPTE PLAZA!! :D 49:- för filmen. Ja, jag köpte tidningen bara för att man fick filmen ;)

 +  = :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0