Onödig stress

Varför sitter jag och typ "jagar" upp mig själv inför en THsignering jag inte ens vet OM eller NÄR de kommer ha?! Det är såå typiskt mig. Jag behöver inte tänka på vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha på mig, om jag ska filma eller fota när de signerar? Och framför allt inte vart batteriladdaren till min digitalkamera är ifall jag beslutar mig för att filma? Herregud Ida, ryck upp dig för fan! Jag sitter alltså och gör mig nervös inför något som kanske blir av om två år? Eller inte alls? haha ibland tror jag att jag ska ta sats och springa in i en vägg med huvudet före, då kanske jag bli lite vettig i alla fall? ;)



Signering i Singapore 2010

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-22 @ 18:37:08
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0