My day

När klass Gullhår slutat 11.30 gick Tove, Mikkis, Josefin och jag till Ove och bönorna för att äta. Efter det särade vi på oss, Tove och jag och Mikkis och Josefin. Tove och jag gick till torget, såg att de hade jordgubbar så då köpte vi med oss lite från vår bästa säljare. Vi satte oss på en bänk vid ån och hade det mysigt :) Sen kom Mikkis också (som missat sin buss XD). När vi suttit på bänken ett tag till kom jag på att vi kunde gå till Sveaplan och köpa fika. Så det gjorde vi. :D

När vi fikat klart och lite till så drog Mikkis för andra gången under dagen och Tove och jag drog vidare till kyrkogården. Vi kom fram till att det är väldigt skönt att bara gå runt där, prata och bara vara. En timme senare kom min far och plockade upp mig, Tove tog sin racer och cyklade hem ;) 

NU steker jag kyckling och kokar sås till mig och min far. Syrran kommer nog hem snart och mami är på äventyr, haha! :) 

See ya later!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0