Mr & Mrs Mesnick - The bachelor

Jag satt precis och tittade på "the bachelor", det var ett special avsnitt där de gifte sig! Och fan vad jag älskar bröllop. Jag har "bara" varit på tre i hela mitt liv och det var säkert sex år sedan jag var på ett senast. Jag bara väntar på att någon i min närhet ska bjuda in mig på bröllop.. haha! Synd bara att jag inte verkar känna någon som är så sugen på bröllop inom en snar framtid.. Haha, eller kanske, vad vet jag? ;) kanske får mig en överraskning! ^^

Men en sak är verkligen säker, att jag ska fan gifta mig någon gång. Och jag vill ha ett hejdundrande och traditionellt bröllop. Visst, det är superfint med små, intima strandbröllop men det är way to litet för min smak. Jag vill ha det stort, pampigt och vackert. Min klänning ska vara världens finaste, smink och hår ska perfekt, allt ska vara välplanerat, just perfect! Dessutom, någonting som är superviktigt!! Jag och min blivande man ska absolut inte träffas INNAN han ser mig i gången. Jag vill ha flera tärnor och han får gärna ha några best mans. Och blommorna.. OCH RINGEN. Herrejävlar, den ska vi inte ens prata om. Shit vilka planer jag har redan nu. NÅGON SOM ÄR SUGEN PÅ ETT GIFTERMÅL, JAG ÄR DESPERAT! Haha!!

Lite inspiration:









Kommentarer
Postat av: elli

hahaha! och jag har bara varit på ett bröllop ;) gissa mellan vilka det var, haha!



du kommer få ditt bröllop gumman, bara vänta och se <3



Kramar storkusinen <3

2011-04-12 @ 21:55:58
Postat av: IDA

Jo jag tror jag var med på det ;) haha! fast du var ju indirekt med på dina föräldrars ;) haha!



Puss!

2011-04-12 @ 22:11:03
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: elli

jaaa.. jag har ett litet minne av att du va me på nått hörn där.. ;) kan det ha varit runt 2001 va?



haha, ja indirekt så va jag ju faktiskt det :) stolt



Puss!

2011-04-13 @ 00:08:51
Postat av: Anonym

ÅH JAG VILL GIFTA MIG NU!

jag längtar ihjäl mig..

2011-04-13 @ 08:32:27
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0