MORFARS MAKALÖST MUMSIGA CHOKLADKEX

Dessa "chokladkex" är fan bland det godaste jag någonsin ätit! De är fan perfekta! Jag skulle kunna sitta och berätta hur många gånger som helst hur fruktansvärt goda de är! Det finns en anledning till varför de heter som de gör, de är makalöst mumsiga! I alla fall om man frågar mig.

Dessa kan man köpa av t.ex. elever som säljer till klasskassan. En låda kostar 50kr och då får man 15stycken yummiekex! Som säljare tjänar man faktiskt bra på det. OCH det är otroligt lätt att sälja. Det finns givetvis annat man kan sälja också, inte bara dessa. Så som chokladbollar, dammsugare, kolabollar, lösgodis, chokladflarn, chokladdrömmar m.m. Om du stöter på någon som säljer, KÖP! Jag tror inte du kommer ångra dig!!!

 
Min favorit!!




Kommentarer
Postat av: Roddan

Jag tycker faktiskt inte dem var så makalöst mumsiga :) men å andra sidan är jag inte så mycket för mjölkchoklad, mörk ska det vara! <3

2011-04-18 @ 18:39:17
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0