Min dag

Jag har haft en superfin dag!

Jag tog en prommenad till skolan, mötte upp Tove, gick till salongen och hade lektion, åt mat, gick typ prommenad, tog bussen hem till mig, chillade några timmar med Tove, Mikkis kom, gick till Anna för att lämna kakburkar, åt, åkte till Tove, tog bussen till stan för att hämta ut biobiljetter, gick runt lite för att fördriva tiden och köpa vatten, gick på bio. Nu sitter jag här. Filmen, water for elephants, var sjukt bra. Den var väldigt stark och förmedlade verkligen någon slags sorgsen känsla hos mig. Kanske för att jag är så blödig och har så mycket empati och sympati. haha..

Jag ska nog skriva lite nu tror jag, tjura över Spotifys sugande fucking "beslut" och sen sova... Tror jag.

NU ÄR DET LOV!!

 Bild från i somras

 Bild tagen i vintras. Har jag förändrats mycket eller?? XD men det är ju så, jag har nog förändrats mer som person än hur jag ser ut, och det är jag så himla glad för.

Kommentarer
Postat av: Hon den där

Everything was åsum <3

2011-04-16 @ 09:59:48
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0