Matteplugg

Då jag var sjuk förra mattelektionen (innan lovet alltså) hade jag ju tre timmars arbete att ta igen... Slö som jag är orkade jag inte ta mig genom det på lovet utan sitter nu, kvällen innan nästa mattelektion för att göra det jag missat. Började med att kolla genom powerpoints och nu räknar jag på egenhand. Som tur är verkar jag ha förstått utan att få det förklarat för mig. För att underlätta räknandet lyssnar jag på TH på typ högsta nivå i hörlurar. Jag koncentrerar mig så himla mycket bättre då! Konstigt säger vissa, avkopplande säger jag ;)

Nein, nu ska jag väl fortsätta med hypotenusas (en hypotenusa, flera ...?) och hela köret! :)


we<3it

Kommentarer
Postat av: Maria

Hypotenusor, faktiskt!

2011-04-27 @ 08:43:50
URL: http://littra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0