Kanske bara för att jag är bäst? (a)

HA!!! ANNIE ÅKTE UT FRÅN BIG BROTHER IDAG! Hennes teori till varför hon blev nominerad "jag veet att jag är en färgstark människa", säger som Chrille "NAAAATT". ÖÖÖH som om?! Udda är hon men färgstark? Tur att hon drog annars skulle hon kanske ha smittat alla med hybris.


Fyra tv-program jag tittar på:
- Big Brother
- Semesterduellen (HAHA fan bästa ever)
- Melrose place (JA, det gills faktiskt..)
- Handboll (a)

Fyra saker jag gjort idag:
- Ätit nya mackor. Väldigt goda. De hette "Skogaholmisar". Charmigt värre.
- Inte smsat mycket.. :(
- Varit ute och rört på mig med my sistah
- Tittat på handboll

Fyra saker jag längtar efter:
- Att få färga håret.
- Påsk
- Studenten
- Handbollsmatcher med landslaget.

Fyra saker på önskelistan:
- Körkort
- En Tokio hotelkonsert SNARAST. 
- Lite (läs: massor) av pengar.
- En rik man. (hehe..) (oj, här var det desperat..)

Fyra saker som jag avskyr:
- Fästingar
- Att glömma skölja ur hårinpackning från örat.
- Att Big Brotherlåten inte var så bra.
- Falska äckliga människor man trodde man kunde lita på en gång i tiden.

 (mall tagen från Idathewiseone.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Ida - lite mer än du bad om

Just det! Dig kommer jag ju visst ihåg! :D

Jag hette CantFindTheMonsoon, och min fic hette Beyond the monsoon :D en jäkla massa monsoon blev det x)

2011-04-18 @ 00:34:52
URL: http://idathewiseone.blogg.se/
Postat av: dilnaz

Gumman handboll är inget TV program HAHA ♥

Vilka matcher har du sett då? :D

2011-04-18 @ 12:54:21
URL: http://phantomrider.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0