Kakförsäljning

Oj här flödar inläggen, haha, nej men har ju varit i skolan hela dagen så det var lite svårt att få till uppdateringar ;) Dessutom hade ni förmodligen bara hört mig svära över plugg så då är det väl bäst att skita i det ;)

Kom hem för 45minuter sedan, har bara hunnit äta och lägga kakburkarna i högar. Vi säljer kakor för att samla pengar till klassresa i trean. Det går faktiskt undan, alla verkar vara peppade vilket gör det enklare och försäljningen bättre. Själv sålde jag 15 burkar och några andra sålde över 40st. Haha! Too bad att mina föräldrar inte jobbar på något stort företag så man bara kan lägga en lapp där, haha!

Imorgon är det sista dagen innan lovet. Lovely!! Och då ska jag på bio på kvällen. Funderar även på att ta mig en runda innan det och leverera kakorna till ett par i närheten.

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0