I bin home

HAHA fin rubik, ser ut som värsta nördspråket! Men vad kan tre olika språk i en och samma mening annars ge för resultat? ;) I alla fall nu är jag hemma från skolan. Fick inte mycket gjort på frisörpasset nu på eftermiddagen men jag hade inte räknat med annat heller. Ont i magen och trött så jag vet inte vad. Hahaha, det blir tidigt ikväll vill jag lova.

Jag hoppas att det är fler än jag som tittar på Big Brother här, fyfan vad insatt jag känner mig ibland. Nu har Sara hånglat med Basshunter (eller Jöns som somliga fått för sig att han heter....^^) och jag är jätteförtvivlad. Haha, stackars Martin :( de som äntligen hade kommit närmre varandra och hånglade öppet. Hahah, jävla Jonas och hålla på och förstöra.. Men nu läste jag precis att Martin vann "städartävlingen" och får alltså komma in till de andra i studion! Nu jävlar. Hehe, hoppas jag.



Maaaartiiin <3 <3

Kommentarer
Postat av: Vincentella

Excellent site!

2011-11-30 @ 11:40:55
URL: http://vincentella.blogmentions.com
Postat av: Vincentella

Excellent site!

2011-11-30 @ 11:41:03
URL: http://vincentella.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0