Hundtricket

På kanal 8 går världens finaste film... Hundtricket. Haha. Den är jättebra trots att jag sett den flera gånger innan jag vet precis vad som kommer hända. Men det är lite charmigt det också ;) Snart börjar dock Big brother så då ska jag väl se på det :)

Imorgon ska jag till mormor och fira påsk typ, det blir nog kul :) På Lördag blir det hem till farmor för att "fira". Oj vad det ska firas ;) tror min släkt/ familj gärna firar mycket, det verkar så när man pratar med andra och jämför ^^

Dessutom har jag hittat mitt drömhus.... Det kostar dock nästan tio mille och ligger på Lidingö. Keep on dreaming! ;) men det ju lite spännande! Det är ju i mina fantasier jag lever så jag fortsätter med det! ;) hahah!

Hörs imorgon =)



Kommentarer
Postat av: Elli

Haha! Det är nog traditioner som vår familj inte gärna släpper ;) men jag hörde ryktas om att det inte blir påskmat hos farmor iaf ;P



Vi ses på lördag :) kraam

2011-04-21 @ 08:36:02
Postat av: IDA

ELLI: Åh jaså inte? Men då gissar jag på köttfärslimpa och potatis eller kött och någon tillagad potatisvariant ;)

Kram!

2011-04-21 @ 10:15:07
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0