Full rulle the whole day

NU är jag hemma! :) Känns som att jag hunnit med mycket under bara lunch och eftermiddag! haha! Vi var ju till nyöppnade IKEA, lite av en besvikelse faktiskt.. Jag vet inte varför men det var väl helt okej. Skönt att det inte var så mycket folk. Tror vi såg en av de pappor som varit med och fått barn i "En unge i minuten", BBprogrammet från Västerås. Han och dottern stod utanför varuhuset, hon hade blivit jättestor. Haha. Nu låter jag som en gammal tant ;)

Sedan åkte vi och köpte blomma till farfar som vi senare satte vid hans gravplats, min galna syster badade ute för första gången i år (!!!), vi "visade" Tove pappas fisklokal, vi lämnade henne och sedan hämtade upp samt lämnade påskpresenter till mina yngsta kusiner!

Hahah alltså rubriken, känner att det är liite typiskt mig att blanda sådär... :P



Bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0