Frukost

Jag har precis tryckt i mig en banan, orkade inte göra ordning mackor eller något annat ^^ Det är nästan lite underskattat att äta frukt till frukost, why not liksom? Det går fort, det är gott och nyttigt. Jag har blivit uppvuxen med orden "frukosten är dagens viktigaste mål" men innebär det att man måste äta gröt och mackor? :S Spelar väl ingen roll om det är en pizza, potatis och köttbullar, äpple eller en baugett? Frukost som frukost? Haha det är på det spåret jag kör i alla fall.

Snart ska jag sätta igång och göra mig klar för snart ska jag iväg på lunch :)



Bild från December (?) Där hade jag rakat sidecuten för en timme sedan ;) Den är dock rätt lång där.. Och lite feg. Haha!

Kommentarer
Postat av: william

SV, tack så mycket:D

2011-04-19 @ 16:16:58
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0