Första gången är alltid svårast

Jag hatar CSN lite smått just nu... Hur ska jag kunna veta hur mycket cash man behöver ha i sommar?! Hur mycket behöver man ha för att klara sig Juli, Augusti och September? Jag har aldrig behövt oroa mig tidigare.. Nästa sommar kommer jag säkert veta bättre men nu är det första sommaren utan några pengar. Även om jag får sommarjobb så får jag ju inte de pengarna förrän efter sommaren. Visst, mamma och pappa lär ju kunna låna mig pengar eller så men jag vill ju samtidigt klara det själv. Det är faktiskt inte SÅ himla lång tid tills jag förmodligen flyttar? Okej, det är ju inte en månad men om fem år är jag 21. Fem år går fort. Och jag ska vara utflugen innan jag är 21, det är ett som är säkert. Så ja, ni fattar min poäng?

Det här med att inte veta hur mycket pengar jag behöver i sommar är ett rätt stort problem i lilla Idas värld, jag tycker om att ha koll på mina pengar.. Meen det löser sig, som med allt annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0