Eftermiddag i solen

Jag har tillbringat i stort sett hela eftermiddagen i solen med två vänner. Det resulterade i lite färg på armarna och en röd ton på bröstet.. Haha. Hoppas det övergår till lite brunare snart..

Jag vill bo i hus. Fan så skönt det är att bara kunna gå ut och sätta sig i en solstol. Visst jag har en balkong, men det är INTE samma sak. Och jag tänker inte dra med mig en stoljävel ut i lekparken/ gräset på andra gården. Haha.. Och nej, stranden - nejtack. Dessutom vill jag ha ett hus med en inbyggd pool... Helst. Det funkar med en blå också, men hellre en "riktig".. Då kan jag ju bara på sommaren. Vilket jag inte gör i dagens läge. Yepp yepp.

Later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0